Panna Wodzianna Panna Wodzianna
387
BLOG

Mowa Kluja

Panna Wodzianna Panna Wodzianna Rozmaitości Obserwuj notkę 27

11 grudnia - 146a tura nominacji do Wodzianna Trophy

"Jednym z mniej przyjemnych doświadczeń w mojej pracy akademickiej jest mijanie napotykanych studentek. Ubiór tych istot zapewne wyraża stan ich wnętrza które, sądząc po widoku, jest dość nieciekawe.

W mojej opinii dziewczyny uważane za przykład seksapilu i bycia "trendy" wypadają dość blado. Tandetna kurtka do pasa, wulgarne spodnie, kiedyś wyłącznie atrybut mężczyzn, eksponujące tzw. tył, badziewne kozaczki. Wszystkie to ujawnia dość prymitywny gust i odwoływanie się dziewczyn do najniższych instynktów.

Zupełnie inaczej postrzegam siostry zakonne, powszechnie uważane za mało kobiece, wręcz za dziwolągi, "pingwiny". Otóż moje doświadczenie jest zupełnie inne. Siostra zakonna wydaje mi się postacią bardzo kobiecą. Uosabia ona cnoty, które kobieta powinna posiadać, skromność, małomówność, posłuszeństwo, łagodność, uprzejmość. Mógłbym wymieniać bez końca. Świeckie panie powinny traktować je jako wzór.

W sumie jeśli dodać do tego postawę arogancji, charakterystyczną dla przeciętnej przedstawicielki płci pięknej, przekonanie o własnej wyjątkowości (umacniane przez równie męskich facetów, jak kobiece są ich koleżanki), ogólne powstające stąd wrażenie jest dość traumatyczne. Niestety, duża ilość polskich dziewczyn jawi mi się jako dość podejrzane hedonistki, niezdolne do wejścia w rolę dobrej żony i matki, a wręcz przeciwnie, posiadające spory potencjał niszczenia.

Bardzo liczę na komentarze, szczególnie ze strony dziewczyn."*

 Link do kluja

* niniejsze dzieło jest w całości cytatem z Kluja (skrót od Klub Jagielloński) - link z obrazka


Wszelkie moje dopiski zostały skasowane (przeze mnie).
Tekst został przez Autora zamieszczony DWA RAZY (numery 143622 i 143642).
Komentarze (m.in. Nathii M. i moje - usunięte)


Najlepszy komentarz Klujowi dał Starosta Melsztyński:  

Hiszpańskie powiedzenie:

"Każdy młody poeta chciałby kiedyś przelecieć zakonnicę".

Jest Pan młodym poetą?

2009-12-11 20:01

Starosta Melsztyński 104 673Service.lockUserShow(11858); Teksty kanoniczne tekstykanoniczne.salon24.pl 
 

<< 146 tura nominacyj tura 147 >>

Odklik and tabela Gzewa ► Magna PomeraniaTAG "panna wodzianna" TAG "wodzianna" "Prasa ... jest to najostrzejsza i najpotężniejsza broń naszej partii". Józef Stalin "W przeciągu najbliższych dwudziestu lat świat oczekują dramatyczne zmiany, większe niż w przeciągu całego minionego stulecia" Dennis Meadows, 2012 (źródło)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości