Panna Wodzianna Panna Wodzianna
462
BLOG

Daję świadectwo: Matematyka, religia, muzyka

Panna Wodzianna Panna Wodzianna Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Jeden pan w szarym stroju przyszedł kiedyś do nas do szkoły na religię i powiedział, że trzeba dawać świadectwo. I wczoraj szkoła dała.

Tata obejrzał, powiedział to co zwykle i poszedł tam gdzie zwykle.

Mama powiedziała, że mam schować bowiem[1] do gimnazjum rejonowego się przyda. Ale w internecie mam opisać.

Nie będę pisać tego na swoim bloogu, bo byłby obciach w klasie i na dzielnicy. To dała mi hasło tutaj. Więc opisuję. 

 

Matematyka  

Potęgi idą mi dobrze. Szczególnie kwadraty i prostokąty. Ale mam tylko czwórkę, bo na teście było takie zadanie, gdzie trzeba było policzyć na ile samochodów wystarczy baku (albo odwrotnie) i podać to w kilometrach na godzinę. „Baku wystarczy na kilka lat i to dla wszystkich samochodów świata” – mówił kiedyś Stryjo, ten który zawsze mówi, że nie lubi ruskich i ormiańczyków. Ja tam Stryjowi nie do końca wierzę, więc na teście w odpowiedzi mam napisane, że „Bóg jeden raczy wiedzieć”.

 

Religia

I pewnie za odpowiedź na matematyce mam szóstkę na religii. Pani od religii nie lubi się z panią od matematyki. A ta od religii jest bardzo fajna. Śpiewa nam piosenki i mówi ciągle o świętych i świętach. Ostatnio kwiatami kazała rzucać, chłopakom było głupio, oni wolą przynosić wino mszalne i coś na krzyżach pokazywać (ale o tym więcej napiszę przy technice i przyrodzie).
Ostatnio na lekcji o świętach Pani dużo mówiła o Madonnie. Ja Madonny nie lubię, wolę Nirvanę. 

 

Muzyka

Mam gitarę elektryczną. Nazywa się Fotoness, Mayoness albo jakoś tak. Stryjo mi kupił za dobre stopnie.

Więc ćwiczę Nirvanę i My Chemical Romance. Stryjo pokazał mi dym nad wodą. Podrzucił jeszcze Black Sabbath i mówił, że oni to na koncertach potrafią różne fajne rzeczy z kaczkami robić. Kiedyś mi pokaże.
A w szkole z muzyki spoko. Pani powiedziała, że mam dębowe ucho i tylko każe się życiorysów uczyć. Najśmieszniejszy jest ten kompozytor Szuman, co napisał hymn Unii Europejskiej.
Stryjo mówi, że nie Szuman, tylko Szumańska, i nie na muzyce, tylko na medycynie to powinno być. Nie wiem, o co mu chodzi, ale on zawsze tak. Gitarę kupił, więc wypada udawać, że się słucha.


[1]Mama mówi, że przed "bowiem" się nie stawia przycinka. A ja myślę chyba inaczej.

 

Dalej napiszę o następnych przedmiotach:

(2. Polski, Historia) >>

(3. Plastyka, Przyroda, Technika) >>
(4. Informatyka, angielski, wuef) >>

 

Odklik and tabela Gzewa ► Magna PomeraniaTAG "panna wodzianna" TAG "wodzianna" "Prasa ... jest to najostrzejsza i najpotężniejsza broń naszej partii". Józef Stalin "W przeciągu najbliższych dwudziestu lat świat oczekują dramatyczne zmiany, większe niż w przeciągu całego minionego stulecia" Dennis Meadows, 2012 (źródło)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości